زوجة أحمد الفيشاوي تسخر من محمد رمضان

mainThumb

09-06-2021 11:01 AM

السوسنة - هاجمت نادية الكامل زوجة النجم المصري أحمد الفيشاوي الفنان المصري محمد رمضان بعدما صرح مصمم أزيائه أنه رفض دفع أموال أزياء صممها له .
 
وعلقت نادية الكامل قائلة " ما تدفع يا نجم تمن الهدوم اللي خدتها .. وخليت مدير أعمالك ميردش علي الراجل الترزي سنتين ولما جه عندك عاملوه بطريقه بايخة .. كنت ادفع احسن من الفضيحه دي.. ادفع تمن الـ ٤ سديري والـ ٣ بدل والا هو كل شويه فالح بس تقولنا وغنيتهالنا كمان ان كل هدومك فيرساتشي فيرساتشي وانت بتقلدهم ومخيط نص هدومك عند الترزيه وفاكرنا عبط ومنعرفش الاصلي من المضروب "
 
وأضافت " ملناش دعوة.. لكن مش كل شويه تجيبلك هدمتين او حد يدهوملك هديه من اللي طال عمره علي شويه من الترزي نفسه مش كل هدومه فيرساتشي ، من فضلك يا نجم البس في صمت وادفع اللي عليك.. ورجاء اخير ياريت تنطق كلمه " صح
 
تفاعل الجمهور معها ووصفوها بأنها تأخذ بثأر زوجها النجم أحمد الفيشاوي ، بعد أزمته الشهيرة مع محمد  رمضان .
 
 
 يذكر أن بداية أزمة محمد رمضان مع أحمد الفيشاوي كانت مع إعلان الأخير تحضيره لأغنية جديدة تحمل اسم "نمبر 2"، تأتي على طريقة الفيديو كليب، تحمل إسقاطًا على "محمد رمضان" الذي كان طرح قبل عامين أغنية تحمل اسم "نمبر وان"، 
 
وعن أغنية أحمد  الفيشاوي المنتظرة، قال محمد  رمضان في تصريحات له “مفيش حد يعرف يتريق، نمبر وان حلم كل شخص في الحياة، وكل إنسان في أي مجال بالعالم، ومنقدرش نتريق على نمبر 1"، موجها رسالة إلى  أحمد الفيشاوي، بالقول "ربنا يوفقك ونمبر 2 تنجح وتبقى شيء عظيم، إزاي تنافسني وأنت بتقول على نفسك نمبر 2 وده اعتراف رسمي أمام العالم كله "
 


تعليقات القراء

لا يوجد تعليقات


أكتب تعليقا

لا يمكن اضافة تعليق جديد