سما المصري تخرج عن صمتها بشأن منعها دخول الكويت

mainThumb

17-01-2019 04:30 PM

السوسنة  - ردت الراقصة المثيرة للجدل سما المصري، على خبر منع دخولها دولة الكويت، بعد أن نشرت فيديو غير محتشم وهي أمام احد الأبراج. 
 
وقالت المصري في منشرو لها عبر انستغرام: "المواقع والاخبار والسوشيال ميديا اللي عماله تقول انهم منعوني من دخول الكويت احب اقولكم ((والنبي تتلهوا)) واللي عنده معزه يربطها باه....لما يبقي يطلع بيان من وزاره الداخليه الكويتيه أو السفاره ابقي اعرف ارد علي الساده المجتهدين في اخبارهم ...مش كل واحد ماشي في الشارع نفسه يتشهر يجيب سيرتي ولا اي موقع نفسه يعمل ترافيك يطلع اي اشاعه وخلاص".
 
وأضافت: "وبإذن الله انا طالعه الكويت قريب عشان تتبطوا وبرضو هاصور عند الابراج تاني والاعلاميه الفاضله مي العيدان قالتلي شخصيا أن حد من المجتهدين قالها الكلام دا بدون أي سند ولا خبر مؤكد من اي جهه وهي شخصيا لا تملك مايثبت ذلك يعني مفيش حد مسئول قالها ولا بلغها بكده بطلوا هري باه".
 
وتابعت: "حد له شوق في حاجه..تاني اللي عنده معزها يربطها...ايييه يربطها...واللي عنده مستند يثبت ينشره خلي الناس تتبسط...سفريه الكويت حرقت ناس كتير باين كده...مع أن الكوايته دول اجدع واحلي ناس....ع العموم انا قاعده علي قلبكم في مصر وبره مصر".
 

 شاهد فيديو سما المصري الذي سبب ازمة في الكويت

 



تعليقات القراء

لا يوجد تعليقات


أكتب تعليقا

لا يمكن اضافة تعليق جديد