التخلة تسقط من قرصة نملة .. صور

mainThumb

23-10-2019 02:21 PM

السوسنة - تداول معجبي ومحبي النجمة السورية سارة نخلة صوراً وهي داخل إحدى المستشفيات مما أثار إستغرابهم وخوفهم عليها .
 
 
ونشرت نخلة الصور عبر حسابها الشخصي في "انستغرام " وهي مستلقية على سرير المشفى إثر أزمة صحية حسب ما قالت بعض وسائل الإعلام .
 
وعلقت نخلة على الصورة قائلة: "أنا أول مرة بعمل الحركة دي ولا عمري حبيت حد يشوفني تعبانة أو ضعيفة بس الحوار غريب شوية أو شويتين الحقيقة".
 
 وأضافت: "دي كانت ليلتي في المستشفى بعد ما روحت البيت بعدين حسيت بوجع رهيب روحت المستشفى و عملت نقدر نقول نصف عملية عشان التخدير كان موضعي عشان مش عارفة استحمل الألم بس غير إننا كان عندي برد أصلا و بقالي أربع أيام مش باكل كويس ومش بنام كويس".
 
وأضافت واصفة حالتها قبل دخول المستشفى: "كل شوية بدوخ بس السبب الي دخلني المستشفى بالليل و بكل بساطة هو نملة، صدقوني نملة ... تخيلوا لما تبقوا طول الوقت بتحاولوا تبقوا أقوى و كويسين و تيجوا على نفسكوا و في الآخر نملة تدخلكوا العمليات".
 
وتابعت: "ببساطة نملة قرصتني عملت التهاب بعدين خراج وكل دا أنا فاكرة إنها ناموسة عادية عشان أنا جسمي حساس جدا بس وصلت لدرجة بالليل اني مش عارفة اقعد دقيقة من الوجع و السخونية و الدوخة و دخلت الطوارئ على طول و الدكتور فتح الخراج طبعا كنت بموت من الوجع بس الحمدلله عدت على خير".
 
وأنهت كلمها قائلة: "الحمدلله على كل حال وأنا في بيتي دلوقتي بس يا رب ابقى أحسن و الجرح يلم بسرعة عشان اقدر أوقف تاني".
 
وانهالت التعليقات على الفنانة بشكل رهيب، حيث علق البعض مستهزئاً بقول النجمة أن سبب مرضها هو نملة موضحين أنهم لم يسمعوا من قبل أن نملة قد تسبب المرض .
 
وعلق آخرون متمنيين السلامة والشفاء العاجل للفنانة ومعبرين عن حزنهم لما حصل معها .
ويذكر أن النجمة السورية سارة نخلة شاركت في أول عمل تمثيلي لها بعد ترشيحها من محمد الباسوسي رئيس لجنة تحكيم ( مكلة جمال العرب ) لمسلسل الدخول في الممنوع إخراج محمد النجار . 
وتعمل إلى الان موديل فاشن شو .وموديل في كليبات اخرها زمن الحنية مع المغني موسي , وهي كاتبة جيدة كتبت بعض الاغاني وكتبت بعض حلقات سكيتش في المسلسل السوري " بقعة ضوء " وبرنامج CBM على شاشة ال MBC .
 

 



تعليقات القراء

لا يوجد تعليقات


أكتب تعليقا

لا يمكن اضافة تعليق جديد